Info

Alle producten zijn handgemaakt. Daarom kan de voorpret soms iets langer duren. We doen ons best om alle bestellingen binnen twee á drie weken te maken en op te sturen. Indien dit niet lukt, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bestellingen boven €150,- worden gratis verzonden binnen Nederland.

Kleine bestelling: € 4,-

Grote bestelling: € 6,-

Het kan zijn dat we niet altijd alle producten op voorraad hebben. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een tas gekocht, maar is het toch niet helemaal wat je had verwacht? Dit kan gebeuren. Laat het ons binnen 14 dagen weten en je mag je product(en) naar ons terugsturen, mits het product onbeschadigd is, het product niet gedragen of gebruikt is en alle kaartjes/tags nog aan het product zitten. Je mag het product natuurlijk wel bekijken en passen zoals je in een winkel ook gedaan zou hebben. De kosten voor de retourverzending zijn voor jouw eigen rekening. Wanneer we het product in goede orde retour hebben ontvangen, storten we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wij verzoeken u het ‘Formulier voor herroeping’ in te vullen en deze bij uw pakket mee terug te verzenden. Deze kunt u vinden onderaan onze algemene voorwaarden.

Een op maat gemaakt product kan niet geretourneerd of geruild worden.

Voor meer informatie over een het retourneren of ruilen van een product kun je kijken in onze algemene voorwaarden of je kunt contact met ons opnemen via info@beryl.nl.

Betalen kan bij ons met iDeal en Paypal.

Mocht je het leer van de tas of accessoire eens willen zien of voelen, dan kan dat. Stuur ons een mailtje met daar in de naam en de kleur van het product en je adres, dan sturen wij gratis een leerstaaltje naar je toe.

Al onze tassen worden door onszelf met de hand gemaakt. Dit doen wij met veel liefde en nauwkeurigheid. Toch kan het voorkomen dat er iets mis is met de tas of dat deze tijdens het gebruik gebreken vertoont. Mocht dat het geval zijn, dan kun je via onderstaand formulier contact met ons opnemen en uitleggen wat er aan de hand is. Mogelijk kunnen wij je tas dan repareren.

Voor zowel klachten en gebreken aan onze tassen, zoeken wij graag samen met jou naar een geschikte oplossing.

Voor meer informatie over klachten of reparaties kun je kijken in onze algemene voorwaarden of je kunt contact met ons opnemen via info@beryl.nl.